torsdag 3 juni 2010

Personligt


Personlig ska man vara. Man ska skriva om det som är unikt för en själv, det går hem i stugorna, det är vad folk vill ha. Gissar jag.

Hur som helst: härmed lite personligt om mig i listform. Utan kommentarer.

Band jag sett live
. Indochine
. Sator
. Lädernunnan
. Style Council
. Wilmer X
. Chevalier Brothers
. Henning Stark Band
. Kajsa&Malena


Leksaksbilar i skala 1/43 jag ägt
. Toyota 2000
. Lincoln '61
. Corvette '73 med grön, elektropläterad lack
. Unimog plogbil
. Helgonets P 1800
. Rover 2000 TC
. Mustang '64 Fastback med flower power-målning


Städer jag besökt på egen hand
. Leningrad
. Berlin
. Köpenhamn
. Stockholm


Militärfordon jag kört
. Bv 206
. Tg 13
. Scania L50


Restauranger jag besökt
. Tennstopet
. Hard Rock Café
. Tre Backar
. China Palace
. Golden China
. Sir Francis Drake
. Lilla Huset
. Röde Orm
. William's
. Pipes Of Scotland

Inga kommentarer: