onsdag 14 mars 2012

Världen kommer att förändras


I USA fortsätter primärvalet. Men som jag sagt tidigare, detta republikanska rejs är ointressant. Obama vinner antagligen. Han får en intressant uppgift: att leda USA genom paradigmskiftet som väntar i år. Stora förändringar är på gång. Hittills har inte Obama visat sig som någon andlig ledare. Men det måste han bli om han ska fixa uppgiften som förestår. Hela världen kommer att förändras, även Sverige kommer att få ett slags ny regim - förändrad inifrån via avgångar och nya kvastar, mer andliga kvastar om ni fattar. För en energihöjning är på gång. Det vet jag som science fiction författare. Se här och här. Och sedan starten 2007 har jag bloggat om andliga ting, som detta och detta. Och mina romaner har andligt tema, som "Antropolis" från 2009. Därför passar det bra att jag nyligen snubblat in på denna sajt och läst om vad som väntar i världen: mental energihöjning, omdaning av världen och goda tecken i skyn. dn
Fria Tider




Jag har sett nyordningen i mina drömmar.

Jag såg det - i höst - i mina drömmar. Det var starka drömmar, drömmar som man efter uppvaknandet insåg att de betydde något. Att de kort sagt var profetiska. Det var inte direkt ljuva drömmar. De skakade om. Det var som en religiös uppenbarelse, ett numen tremendum et fascinosum. Alltså ett skakande och fascinerande något.

En scen ur en sådan dröm var denna: jag ser massor av rymdskepp i skyn, vita rymdskepp. De ger ett lite hotfullt intryck, det kan vara krigsskepp. Rymdinvasion i drömmen...! Och hela himlen är täckt av dem.

Det låter kanske lite banalt när jag säger: "Jag såg rymdskepp i drömmen, alltså kommer vi att få se det IRL." Men det är driften i detta inlägg. Drömmarna (det var flera med samma innebörd) var starka och kändes sanna. Profetiska drömmar. Stora drömmar.

Jag såg vad jag såg, kände vad jag kände. Förändring på väg, plejadisk approch i skyn. Som esoteriker känner jag till talet om plejadiska aliens, människoliknande rymdvarelser. Och det är dessa som tycks utgöra det nämnda Ashtar Command. Som synes har de en militärisk badge, guldvingar och allt. Det är bra. Det blir inte något ljuvt new age-tugg under regnbågsfärgade skyar. Inte bara...! För nog lovas på sajten energihöjning och utvecklat beteende, Kristusenergi. Men rymdskeppen och deras kommandostruktur ger det hela lite ryggrad också.

- - -

Det är mycket som flödar samman här. Det är inte bara Ashtar Command och systersajter som denna svenska. Och denna Flashbacktråd som kan vara en bra nybörjarkurs. Det är större än så. Der handlar om 2012, om Mayakalenderns slut 21 december i år. Då kommer energihöjningen, det andliga paradigmskiftet. Redan på väg sägs vissa förändringar på jorden vara, som jordbävningar och tornados som vi sett de senaste 20 åren. Samt vissa förändringar i världens ledargarnityr, arresteringar i det tysta. Det är slut med materialism, bankernas slaveri och tillväxtdyrkan. Stora förändringar utlovas i politiken, ekonomin, religionen och kulturlivet. Det blir Förändring kort sagt - till det bättre.

Jag kommer nog att blogga mer om detta. Då kan jag ge lite konkretare länkar till vissa sakfrågor. Tills vidare får ni ett potpurri på sådant jag snappat upp här och där:
. energihöjningen kan möjliggöra ESP som telepati och klärvoajans
. det blir ett slut på svält och fattigdom, det låter som en saga men kan med plejadisk assistans bli möjligt
. folk som inte vill vara med om energihöjningen får leva ut sin materialism och nihilism annorstädes - fri vilja ska råda

Om skuldslaveri, svält mm upphör, om var och en får vad som tillkommer henne, om materialism ersätts av andlighet - då har även PK satt sin sista potatis. För då torde massinvandringen upphöra, t.ex i form av att dess (falska) löften om "ökad tillväxt" för oss inte kommer att gälla längre eftersom alla kommer att ha tillräckligt. Impulsen att invandra till "det rika väst" försvinner för MENA-folk om de får vad de behöver hos sig, i MENA.

Vidare: hatet mot vita människor kommer att upphöra eftersom samarbete förutsätter samnationalism. Man måste bara påminna de new ageare som snart kommer till makten om att vita människor finns, att broderskap inte innebär vitt självhat. Här finns ett upplysningsarbete att göra för oss som gillar Sverige och västerlandet. New ageare brukar annars vara smått PK. Men nu är PK slut, denna pseudoreligion som inget annat är än en "sentimental materialism" med invandrarna som det utvalda folket, utplånade gränser som paradiset och förintad tradition som himmelriket. Den vägen är inte längre framkomlig i ljuset av paradigmskiftet som förerstår, den plejadiska approchen och mentala energihöjningen.

- - -

Som jag sa här så slutar Kâli Yûga i år: materialismens, nihilismens och det illegala våldets era. Det blir inga fler krig, inte av sedvanlig USA-typ i alla fall (= "gör som vi säger eller så bombar vi er till stenåldern"). Kanske blir det lite turbulens i processen av utbytt ledargarnityr och pensionering av okunniga MSM-röster, det gamla ger minsann inte med sig så lätt i form av plutokrater och kosmopoliter. Men några storkrig blir det inte. Folket får säga sitt, samarbete plejader-människor torde bli fallet. Se bara till att bejaka förändring, bejaka andlig utveckling. Som det är nu kan det inte fortsätta. Så om du ogillar detta, återvänd då till DN.se och SvD.se och läs deras ångestnyheter och deras futilla försök att skrämma oss, varvat med triviala nyheter och locket på om andlighet och esoterism. Ni andra, kolla in länkarna (S:t Germain, Flashback), bilda er en uppfattning och rys en smula: ett numen tremendum et fascinosum som sagt. Det är 2012 nu, inse det. Detta år blir åtminstone som 1989, eller som 1945, 1848, 1517 eller 33 e Kr. Ja, det går knappt att jämföra. Detta blir stort. Kolla in tecknen, se förändringarna. Snart är de i öppen dag.

This year, watch the skies...!




Relaterat
Ashtar Command in the Sky with Spaceships
Soldat i framtiden
Futuregrej
NDW
Antropolis
Residenset vid Östra Kanalen och Nattviken

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har det ballat ur fullständigt här..

Anonym sa...

Genom Astralresor in i Vite Kristos galaktiska omegapunkt upplyses jag av hyperboreisk insikt, kallad av blodets minne. Där nere, oljar runt, uppspolade: Johannes Anyuru, Edda Manga, Mattias Gardell mfl. "kan man inte vika sig av skratt..."
(s54, En civilisation utan båtar). Skratten är blott skräcken i en avgörande tid. Blodet tar ut sin rätt. Den vilda hären bryter fram ur Gnejsens urberg.

Fri pdf sa...

@anonym 11.04: här ballas inte ur. Möjligen du. För vad jag skriver i detta inlägg är, mutatis mutandum, i linje med vad denna blogg handlat om genom åren. Jag menar, vad heter bloggen? Vad heter denna blogg???

Den heter SVENSSONGALAXEN. Där skrivs om galaktiska ting. Som plejadiska rymdskepp. Och (som anonym 12.27 säger), astralresor in i Vite Kristos galaktiska omegapunkt. Vi siktar mot omegapunkten som Teilhard de Chardin sa.

Galaktiska spörsmål med svenssonstil. Voilà Svenssongalaxen. Äventyret fortsätter.

Anonym sa...

Du kanske skulle satsa på melodifestivalen, du skuille nog göra succé där..

Anonym sa...

Melodifestivalen? Utmärkt idé!
Vårt budskap slår an och in i det breda folkdjupen. Varför? Jo, för det vi säger är Sant!
/Vitt hat

Fri pdf sa...

Mello...? ja för sjutton. Jag kan ju sjunga:

Vill ni att jag vänder om
och slåss för den jag är?
Aldrig sviker jag mitt land
när vindarna viskar mitt namn.

Alltså Pontares gamla låt från 2000. Eller kanske:

Halleluja, sing a song,
halleluja, min pappa var lång...

Eller kanske Clas-Göran Hedenströms gamla:

Håll dig till höger Svensson,
håll dig till höger annars slutar det
med en präktig smäll - snälla Svensson...

Etiketter

A-Z (5) abb (84) abbm (6) abbX (4) ahma (6) aktuellare böcker (60) aktufall (20) alga (3) Andersson (2) Antropolis (20) apatia (10) ar (28) att vara Svensson (236) Ballard (11) begr (7) berättelser från Rokkana (14) Bhagavad-gîtâ (6) bilbabbel (20) bild (12) bim (10) bing (287) biografi (16) bloggish (61) Blue Öyster Cult (4) camo (4) Castaneda (22) conspi (5) Den musiske matlagaren (14) Dick (7) dune (8) Eld och rörelse (33) en gatas melankoli (11) En novell om Babylon (4) eng (4) eso (3) esoterica (116) etni (3) fall (4) fantasi-fantaså-fantasy (20) film och TV (42) flytten (3) gambla fiina versepos (4) gld (7) grek (10) Gripenbergs sol (4) heinlein (4) historia in nuce (121) hårdrocken rockar hårt (39) intr. mus (34) inva (1) ipol (48) italia (3) japan (3) Jünger (75) Jüngers liv (10) Kierkegaard (2) konsten att slå en tennisserve (17) Kristus (22) kuro (2) libyen (18) link (30) lite litteratur (98) ljus (6) Lovecraft (15) Maiden (9) mangs (2) Melinas resa (8) memoarer (9) mena (40) multiversums mytolog (5) natio (63) Nietzsche (4) niven (3) nuochda (1) Ohlmarks (5) ondit (15) oneline (1) ori ett lag (53) poesy (47) politikka (177) pr (46) pred (3) Priest (14) prophecy (19) rymd (2) sanskrit (11) sf man minns (100) small candies (142) Smaragdeburg (5) speng (6) stein (4) Stratopias gåta (63) survi (6) svens11 (10) Sveriges störste poet (8) Swedenborg (3) symbol (4) Syrien (17) tempel (27) Tolkien (4) topp5 (9) typer (16) USA (17) uselt (8) van Vogt (9) Vandra mot ljuset (1) vju (4) zeppelin (2)