fredag 6 april 2012

Förändringar


19 mars kom nyheten att JP Morgan avslutar det konto Vatikanen haft hos dem. Detta visar enligt Freer Spirit på konflikt i eliten. Inte ens de giriga JP Morgan vill associeras med Vatikanen som sägs vara ännu mörkare. Och några dagar senare anklagades drottning Elizabeth för knarkhandel. Nu får den ödlan stå till svars.

Förändringar är på väg. Enligt vissa har de redan hänt. Indicier är händelser som de jag nyss nämnt. I övrigt har kriminella bankirer och plutokrater avpolletterats i stor skala. Och det blir inga fler krig. Någonsin. Inte på jorden i alla fall...

Vad talar jag om? Jag talar om detta som jag bloggat om i en månads tid.
. Kâli Yûga, David Wilcock, ljusa tider: här.
. Rymdskepp i skyn, ascension, slut på PK: gå hit.
. Andliga perspektiv på 2012, länkar till mina tidigare esoterismer: här.
. En av hundratals bankchefer som avgått talar ut: här.
. Kristi återkomst, eller "Sananda Imanuel" som han kallar sig nu: ici.
. Inga fler krig: läs här.
. Gräsrötter i Israel och Iran säger ifrån. vi vill inte ha krig: här.
. Nationalism i den nya eran, PK-ismen faller med bankväldet: här.
. Legala aktioner mot plutokrater och bankirer: mer här.
. Jag har sedan länge diktat om förändringen: här.
. Obama kanske klarar skivan: här.
. Världens omdaning, ett utkast till en dagordning: här.

Glad påsk!

Relaterat
Plejadisk approach i mina drömmar
Uppenbarelseboken
David Icke
Kerubernas Svärd
Författaren vid Västra Kanalen
F4:s gamla uppställningsplats för flygplansvrak, Östersund. Detta inspirerade mig till denna novell där handlingen förlades till F16 i Uppsala.

Inga kommentarer: