måndag 25 mars 2013

Aktuell rapport



Detta är en ingress.


Idag kom Nya Tider 11/2013 i brevlådan. Där har jag en recension av Kaj Karlssons "Operation Nordvind" (2011). Vill du läsa om detta och annat, läsa mina kommande texter i denna tidning plus nyhetsreportage och debattinlägg, gå hit och prenumerera.

Och vill du köpa en bok jag skrivit, gå hit.

Det är vad som gäller: vill du läsa mina texter, varsågod och betala för det. Men visst, jag är inte ogin. Bloggens arkiv, med hundratals texter om ditt och datt, finner du här.


Relaterat
Svensson i NyT: recension av Nydahls senaste
Pilgrim i Stockholmskyrkor
Kurosawa: Drömmar (1990)
Inlägg under en bild av Odilon Redon, "Lady of the Flowers"
David Coverdale
Prins Eugen: "Saltsjö kvarn, vårafton 1907". Det får mig att tänka på denna dikt: "Himlen blå, himlen ljusblå, längst inne fjärran, metallic, långt borta"...

Inga kommentarer: