torsdag 31 oktober 2013

Avslöjande: Denne författare är en fara för samhället


Det finns en författare i vårt land som kallats "en fara för samhället". Källan för detta påstående är Svt.se 18/11 2011. Och ni ser honom på bilden ovan.


Jag heter Lennart Svensson. Jag är författare och skribent. Jag har varit publicerad i tidningar som Nationell Idag, Nya Tider, Vårt Försvar och Flygrevyn. Jag är med i antologier som "Vansinnesverk" och "Morpheus Tales -- The Best Weird Fiction". Den sistnämnda kom ut i juni i år.

Jag är känd för alla och envar som inte bott under en sten de senaste tio åren. Jag är kontroversiell: jag har kallats "nazi”, ”fara för samhället" och ”fyllo i tunnelbanan som yrar om världens undergång”. Samt sådant som ”foliehatt”, ”knasboll” och ”mentalt sett bara en tvärhand hög”. Samt ”narcissist”, ”desperat”, ”dryg”, ”loser”, ”hjärnbefriad”, ”lögnaktig”, ”fjant”, ”pajas” och ”en stor, fet, smutsig rasist”. Det sista sas av signaturen LucNN på Flashback.

Jag har även kallats ”rasistbloggare” och ”högerextrem”. Samt ”meningslös och tröttsam skribent”, ”intressant” och ”sinnessjuk”.

- - -

Jag jagas av "eliten". De har ett horn i sidan till mig. De ogillar att det finns en regimkritisk författare som jag som publicerar vassa texter. Hur ska man annars tolka denna "affär", då jag var riksintresse. Nåväl. Detta buller i november 2011 kan sammanfattas som: I woke up one day and found myself infamous. För att anspela på Byron.

Jag är alltså Värre Än Hitler. Om man får tro folk. Nåja, hellre ökänd än okänd. Vill ni köpa mina böcker går ni hit. Detta bokpaket för 120:- säljer bra. En av böckerna i paketet, "Eld och rörelse", har jag bara tre ex kvar av så passa på.


Relaterat
Antropolis, Till Smaragdeburg och Eld och rörelse
Morpheus Tales -- The Best Weird Fiction
När "eliten" var efter min skalp
Samnationalism -- en möjlighet
Sverige behöver en ny berättelse

Inga kommentarer:

Etiketter

A-Z (5) abb (82) abbm (6) abbX (4) ahma (6) aktuellare böcker (50) aktufall (7) alga (3) Andersson (2) Antropolis (19) apatia (10) ar (27) att vara Svensson (226) Ballard (11) begr (7) berättelser från Rokkana (18) Bhagavad-gîtâ (6) bilbabbel (20) bild (11) bim (11) bing (294) biografi (16) bloggish (59) Blue Öyster Cult (4) camo (4) Castaneda (22) conspi (12) Den musiske matlagaren (14) Dick (8) dune (8) Eld och rörelse (34) en gatas melankoli (11) En novell om Babylon (4) eng (4) eso (2) esoterica (117) etni (13) fall (4) fantasi-fantaså-fantasy (20) film och TV (42) flytten (3) gambla fiina versepos (4) gld (7) grek (10) Gripenbergs sol (4) heinlein (4) historia in nuce (119) hårdrocken rockar hårt (39) intr. mus (33) inva (25) ipol (67) islam (6) italia (3) japan (3) Jünger (75) Jüngers liv (10) Kierkegaard (2) konsten att slå en tennisserve (17) Kristus (24) kuro (2) libyen (18) link (32) lite litteratur (96) ljus (6) Lovecraft (15) Maiden (9) mangs (2) Melinas resa (8) memoarer (10) mena (42) multiversums mytolog (5) natio (66) Nietzsche (4) niven (3) nuochda (1) Ohlmarks (5) ondit (14) oneline (1) ori ett lag (53) pil (5) poesy (46) politikka (192) pr (52) pred (3) Priest (14) prophecy (21) rymd (2) sanskrit (9) sf man minns (99) small candies (125) Smaragdeburg (6) speng (6) stein (4) Stratopias gåta (62) survi (6) svens11 (10) Sveriges störste poet (8) Swedenborg (3) symbol (4) Syrien (15) tempel (31) Tolkien (4) topp5 (8) typer (15) USA (18) uselt (8) van Vogt (9) Vandra mot ljuset (1) vju (4) zeppelin (2)