lördag 19 oktober 2013

Neues Ordnung


Det är lite förändringar på gång i min Operation.


Tills nyligen har jag haft mina verk fritt upplagda. Nu har jag slutat med det.

Tills nyligen kunde du tanka ner mina romaner etc gratis. Nu har jag tagit ner dem från aktuell server. Vill du framöver läsa mina böcker måste du köpa dem.

Vad mer har jag att säga i ämnet? -- Denna blogg kommer såklart att vara gratis även framöver. Och här lägger jag ju upp romanföljetänger och noveller, så det finns ingen anledning att klaga.

Här, till exempel, har vi en kontroversiell följetong, "Melina Starr -- agent i befrielsen av Sverige". Den la jag upp tidigare i år. Den handlar om hur Sverige befrias från antivitism och PK-ism. En annan följetong är denna, "Enhörningens Tid". Den handlar om de andliga tider som är på väg, uttryckt i symbolisk form.

För övrigt finns hela Galaxens arkiv att tillgå gratis för er mina snåla läsare. Mer här.


Relaterat
Bloggarkiv: alla inlägg här på Galaxen
Försäljning av böcker
Melina Starr -- agent i befrielsen av Sverige
Enhörningens Tid

Inga kommentarer: