söndag 9 februari 2014

Erbjudande: Mina tre böcker i ett paket för totalt 90:-



Jag är författare. Jag har gett ut böcker. Här ska det handla om mina pappersböcker: "Antropolis", "Eld och rörelse" och "Till Smaragdeburg". Jag säljer dem här i ett paket för 90 spänn. -- EDIT/UPPDATERING: "Eld och rörelse" är nu slutsåld. Istället kan jag erbjuda min kokbok "Den musiske matlagaren" (mjukpärm, 98 s), alltså ihop med "Antropolis" och "Till Smaragdeburg" för samma paketpris.



Jag säljer i detta inlägg mina tre pappersböcker för 90:- inkl porto. Maila mig på lennart.svensson24ATcomhem.se och meddela mig din adress så skickar jag böckerna. Jag meddelar även betalningssättet (internetbank).

Vilka är böckerna då? Du ser dem på bilderna i detta inlägg. Det är först samlingen "Eld och rörelse" som jag gav ut 2007 (mjukpärm, 146 s). Vissa sa sig här gilla novellen ”Lappsjukan”. Andra läsare jag talat med har som sina favoriter nämnt den om Palmemordet, ”Ett svenskt Roswell” samt ”Riddaren, djävulen och döden”.



Sedan är det ”Antropolis” (hårdpärm med skyddsomslag, 205 s), en utopisk roman om en stad i framtiden. Sist är det "Till Smaragdeburg" som utgavs 2010 (hårdpärm med skyddsomslag, 136 s). Den handlar om en filosofisk resa genom ett psykologiskt landskap, med mål i det skimrande gröna Smaragdeburg i fjärran.





Vill du läsa mer om böckerna per se? Läs i så fall om "Eld och rörelse" här, om "Antropolis" här och om "Till Smaragdeburg" här. I dessa inlägg finns fler recensioner citerade. Där finns även pdf:erna länkade så att du kan se hur inlagan ser ut. Du kan ladda ner pdf:en gratis om du vill. Men jag har för mig att pappersböcker ännu gillas av bokläsarna. Därför säljer jag dem med detta erbjudande. Som sagt: maila mig på lennart.svensson24ATcomhem.se och meddela mig din adress så skickar jag böckerna. Jag meddelar då även betalningssättet (internetbank).

Ni får alltså tre böcker för bara 90 pix, all inclusive. Vad kan gå fel?




Relaterat
Granlund recenserar "Eld och rörelse"
Hela min bibliografi
Trygger Disium
Memoarer
Christina Lindberg köpte en artikel av mig

Inga kommentarer: