söndag 10 juni 2018

Intervjuer med mig


"Podcast radio" är en fin uppfinning.




I våras gjordes två intervjuer med mig.

Den första var i mars på Red Ice Radio. Den handlade om mina senaste böcker, Burning Magnesium och Actionism. Showens värd Henrik Palmgren är svensk men intervjun sker på engelska.

Samma språk är den andra intervjun från i år gjord på:
. Rebel Yell från sydstatsradion Identity Dixie. Samtalet rör Actionism, Burning Magnesium, Ernst Jünger, science fiction och mycket annat. Täcker in så gott som hela mitt författarskap.
Tilläggas kan att jag var med på Red Ice sommaren 2017 också. Då handlade det om min bok om SF.

Så, in alles, här har ni lyssningsvärt material. Bara att luta sig tilbaka och njuta. Om man vill höra mig prata.

Vad gäller att göra intervjuer på svenska så gör jag det ibland också. Förra hösten var jag till exempel med i Radio Motgift.




Relaterat
Jag på Rebel Yell
Jag på Red Ice Radio: Actionism
Red Ice: SF from the Right
Högerradikal science fiction på svenska
Min sf-bok, presenterad på svenska på denna blogg
Actionism, presenterad på svenska på denna blogg
"Pterodaktyl över lavaflod". Målning av Robert Svensson.

Inga kommentarer: