måndag 13 juni 2011

Kärnvapenkriget är inställt


Jag brukar publicera en del profetior här på bloggen. Nu är det dags igen. Men nu blir det lite annorlunda. Jag ska inte spå elände denna gång, nej tvärtom.




I kommande tider

Det må vara tuffa tider framöver. De nästa fem åren blir exempellösa. Det kan bli krig. Men kärnvapen kommer inte att användas.

Men är inte detta naivt? Är inte denna ståndpunkt naiv? Well, jag läste det i Trevelyans bok. Gud tillåter det inte står det där. Hiroshima var nog. Är det något vi människor varit rädda för sedan dess så är det kärnvapenkrig. Men nu behöver vi inte vara rädda längre. Gud tillåter inte ett nytt kärnvapenkrig...!

Men hur kunde han då ens tillåta Hiroshima? Spekulera över det du ateist. Själv är jag inte ateist. Jag är troende. Och vad för slags troende är man om man går och väntar sig krig, om man spår kärnvapenkrig? Då är man ju inte bättre än en satanist som väntar sig fanstyg.

Kalla mig naiv men det blir inget kärnvapenkrig. Jag är hellre naiv än svartsynt. Så är det med den saken.

Jag har skrivit om krig. Se här och här. Men några atomkrigsskildringar blir det inte. Jag skildrar hellre Melina Starr gestaltande sitt liv i City City. Jag har iofs skrivit en framtidsroman om världen "efter Stormen", men där undvek jag skickligt att utmåla fasor av apokalyptiskt slag. "Det är tur man är smart" som brorsan brukar säga. Jag skildrar människan efter Stormen, efter den kris vi idag står inför; vedermödorna bara antyds. Och när krisen är över är det dags för andlighet, dans och kristallsång dagen lång. Antropolis here we come!




Sanningsvibrationer

David Icke har i tjugo års tid profeterat om en ny tidsålder. I början kom fem-tio pers till hans föredrag. Idag är det fulla hus världen över. Det går lättare nu säger han, han får gehör för sina idéer. I maj i år var han i Sverige. De, säg, 500 personer som lyssnade på honom är ett avantgarde i det här landet. De plus jag som torgför vissa av hans idéer. Jag tror mig inte vara märkvärdig eller någon profet men DET ÄR FÖRÄNDRING PÅ VÄG, skriv upp det i era blackberries.

Vi lever i Harens år nu, ett år då man ska hämta krafter och ladda batterierna. Nästa år, enligt den kinesiska almanackan, är det Drakens år, ett år som bringar "förändring och förstörelse av det gamla". Det bådar gott. Jag är lite less på dagens materialism och ljugande MSM.

Men man får inte bara gå och längta. Man måste även leva i nuet, fånga ögonblicket. Det är det viktigaste man kan göra för det finns bara här och nu.

"Mörkret flyr, dagen gryr". Och vi ska inte längre leva under oket av apokalyps. Det kan bli diverse vedermödor - använd fantasin - men energimässigt skulle jag vilja säga att det har vänt nu. "Sanningsvibrationerna" som Icke talar om går inte att stoppa: truth vibrations.




Det grönskar i staden

Innan poletten trillar ner blir det diverse omställning att göra. Materialister måste bli idealister till exempel. Det kan gå fort eller långsamt men det måste ske. Girighet och rofferi har ingen framtid. Evig tillväxt är en saga. Ändå talar Anders Borg bara om tillväxt tillväxt tillväxt. Oh please.

Energihöjningen är på väg. Den feltolkas BLAND ANNAT som växthuseffekt. Var istället glad att vi får varmare klimat. Den som inte klarar av energi- och vibrationshöjningen uppmanas vara tyst och rannsaka sitt materialistiska sinne. Indigo children är här (googla det). Det är nya tider nu, baron!

Det grönskar - i staden - det blånar - i Nattviken. Kyrkan restaureras, klart i december. Klockan må klinga, etern rensas från tankesmuts och negativism. Apokalypsen är inställd, Antikrist är besegrad. Vi må vänta oss denne enögde charlatan men jag är inte rädd för vad som komma ska. Kristus återvänder: "Se, han kommer med skyarna"... Kom Herre Jesus. I sin resurrection body ska han visa sig för oss; men Jesus kommer inte att inkarneras som fysisk människa igen, Trevelyan är åter min källa för detta. Det är poänglöst att Jesus går igenom det igen, lika poänglöst som att människan börjar atomkriga igen. Vi har lärt den läxan. Vi är på en högre nivå idag.

Vissa kriser må komma men de blir i så fall på denna högre nivå, om ni fattar.




Relaterat
Jenro Klao
Science fiction från höger
"Actionism" -- presentation på svenska
Ett rike utan like (2017)

1 kommentar:

Perra J sa...

Jätteskönt att du ställer in!
Nu kan jag planera min semester!

Jag har ett komplext förhållande till Icke, men karln är utan tvivel skärpt. Såg en bok av honom som jag kanske ska köpa..

Mats Sederholm vet mycket om Icke:
http://www.klarsikt.humancreations.se/