lördag 25 november 2023

Mina böcker i svensk nätbokhandel: köpguide

In Swedish. -- Det finns diverse böcker av mig att köpa på nätet. Härmed ett urval inför julhandeln.




Mina böcker är tidlösa. Och därför ständigt aktuella.

Så é de ju...!

Så för att köpa mina böcker, härmed några länkar. Det blir ett urval ur min produktion; detta är typ de populäraste böckerna. Men för en titt på hela min produktion, gå till denna bibliografiska översikt.

+++

Det gällde alltså länkar till köpställen för mina populäraste böcker.

Kanske är böckerna slut på vissa ställen. Så är det när man är populär.

Ett rike utan like: länkar till alla köpställen finns i detta inlägg.

Den heliga flamman: länkar till alla köpställen finns i detta inlägg.

Ernst Jünger -- en biografi: länkar här.

Trotylstorm i öster: länkar här.

Alla mina svenska titlar på Amazon.se.

+++

Det var mina svenska titlar. Så några engelska:

Astral War: länkar här.

Actionism: länkar här.

Ernst Jünger -- A Portrait: köp den t.ex på denna nätbokhandel.

Rigorism: länkar här.

Science Fiction Seen From the Right: länkar till köpställen här.

Alla mina Manticore-böcker på Bokus.



Vad blir då nästa bok av mig? Det vet jag inte. Förlagsmässigt har jag just nu inga nyheter att komma med. OK, alldeles nyss kom ju romanen Stellar Storm på Logik. Där har ni något att bita i, om ni vill ha något nyskrivet av mig.

I övrigt vet jag inte vad som kommer härnäst. Men rent kreativt har jag inga problem just nu. Att liksom "ur intet" få fram ny böcker är inte svårt för mig -- inte nu. Vad gäller själva skrivandet och skapandet så går det ganska lätt. Om Gud vill och skorna håller så kommer det nog något nytt framöver. Så stay tuned...



Relaterat
Ett rike utan like: presentation på denna blogg
Den heliga flamman: min senaste roman, presenterad på Galaxen
Ernst Jünger -- en biografi: min Jüngerbok, presenterad på Galaxen

Inga kommentarer: