fredag 22 mars 2024

Här berättar jag var du kan köpa mina böcker

In Swedish. -- Jag är författare. Jag skriver böcker. Dessa böcker finns att köpa på nätet. Härmed info om detta.




Jag är en tidlös guru, en "sejdare och trollman" som skapar magi genom att blott finnas till.

En aspekt av min magiska praktik är författeriet. En bok är nämligen ett magiskt objekt. Och jag har skrivit flera böcker.

Härmed länkar till blogginlägg som presenterar böckerna. För en samlad bild, gå till denna bibliografiska översikt.

+++

Jag börjar med mina engelska titlar.

Astral War: presentation på svenska här.

Actionism: presentation på svenska här.

Ernst Jünger -- A Portrait: presenation på svenska här.

Rigorism: presentation här.

Science Fiction Seen From the Right: presentation på svenska här.

Här hittar du alla mina Manticore-böcker på Bokus.

+++

Vi övergår nu till mina svenska titlar.

Ett rike utan like: länkar till alla köpställen finns i detta inlägg.

Den heliga flamman: länkar till alla köpställen finns i detta inlägg.

Ernst Jünger -- en biografi: länkar här.

Trotylstorm i öster: länkar här.

Alla mina svenska titlar på Amazon.se.

+++

Detta är vad som finns nu. OK, jag glömde en: romanen Stellar Storm. Den kom på Logik 2023, är på engelska och är grrreat.

Och framtiden då? Kommande böcker? Därom vet jag intet. Men rent kreativt så har jag saker på gång. Så nog kommer det fler verk. Men inte just nu.



Relaterat
Ett rike utan like: presentation på denna blogg
Intervju med mig, från 2022, på engelska
Ernst Jünger -- en biografi: min Jüngerbok, presenterad på Galaxen

Inga kommentarer: